1 juli 2010

Bröderna Gogola i Hollywood

MOVIE BURGER ÄR INNE I JULI MÅNAD och det kommer möjligtvis innebära en liten svacka, men enbart på recensioner. Den 15:de juli drar jag och min bror André till USA, närmare bestämt till Los Angeles, där vi kommer gå en tre veckor lång kurs på The New York Film Academy, belägen vid Universal Studios. Det kommer vara en intensiv, men otroligt givande, månad i Kaliforniens hetta och även om näst intill all hjärnkapacitet kommer gå åt att faktiskt göra film (och ej skriva om den), så hade jag och min bror tänkt ämna några rader på Movie Burger om våra äventyr i änglarnas stad. Om det blir varje dag eller varannan, det återstår att se, men att det blir högst underhållande vill vi lova.

För övrigt önskar jag, innan jag väl glömmer bort det, alla ni trevliga läsare en fortsatt trevlig och glad sommar, full med musik, bad, sol och god läsk vid brassestolen. Låt helt enkelt sommaren 2010 bli något att minnas.

Inga kommentarer: