4 september 2007

ANNAT: Recension på Elephant (2003) har varit högst upp på sidan tre gånger!

"Hej, jag har absolut inget med inlägget att göra." LEE MARVIN

JO, DET STÄMMER, kära läsare. Varför? Jo. André Gogola, som skrev recensionen, fick av "misstag" sin recension inlagd via mitt konto och då stod det att recensionen var skriven av just mig, Vito Gogola. Ett sådant fel vill vi ju inte ha, så vi gjorde om inlägget fast via Andrés konto. Alltså kom den upp för andra gången.

För drygt någon timme sedan var Movie Burger belagd av en märklig Webdingsbugg, som gjorde alla recensioner till teckensnittet Webdings. Jag tog bort Elephant (2003) i tron om att felet satt i den recensionen. Efter ett tag kom jag dock på att felet kom från en av våra flitigaste recensenter, Filip Åkerman, i hans År 2001 - ett rymdäventyr (1968). Nu är problemet fixat, tursamt nog och ni kan nu segla vidare. Elephant behövde ju givetvis komma tillbaka, eftersom jag tagit bort den. Alltså lade jag tillbaka den och den kom högst upp, för tredje gången. Därför, läsare, därför är det så. Vi får hoppas att otursföljde "Elefanten" inte råkar ut för med gupp på landsvägen.

2 kommentarer:

André Hermansson Gogola sa...

jaha, som tur är allt bra nu. :)

Anonym sa...

Jag blev lite fundersam där ett tag...