18 juni 2009

- Omrustning på hemsidan

"Har du hört? Omrustning på Movie Burger!" MALCOLM MCDOWELL

ÄRADE LÄSARE!

Som ni kanske har upptäckt har utbudet på recensionerna på Movie Burger minskat fatalt (det har mer eller mindre upphört) vilket är väldigt tråkigt. Flera gånger har det känts som att Movie Burger bara tuppat av och inte orkat leva längre, vilket givetvis låter bättre än att jag säger att jag själv, Vito, haft mycket för mig på sistone vilket gör det svårt att ha tid med recensioner. Bland annat börjar jag gymnasiet för tillfället, vilket bara är en del av de händelser jag stött på på senaste. Däremot ger jag inte upp. Movie Burger har legat i en dvala. Ett flertal gånger har vi sagt att vi startar upp igen och då kom det kanske en-två recensioner till, innan Movie Burger somnade igen.

Förbättringarna nu kommer bland att vara så att vi kommer att ändra utseendet (någorlunda) på hemsidan och så kommer vi givetvis få ett större recensionsutbud än tidigare.

Nu är sommaren här och då hoppas jag att ni får tillfälle att bada, sola och vara glada. Jag hoppas ni hinner med mycket kul i sommar. Sommaren är ju trots allt så kort. Jag hoppas förstås att det blir mycket film, även om jag heller inte vill att det bara blir film. Det finns nämligen så mycket annat vackert i världen att det vore synd att haka upp sig på fiktionen bakom rutan. Men när sommarväder blir höstväder och det duggar på fönstret kommer din vän Movie Burger vara här och ge dig de bästa filmtipsen och filmvarningarna, för inget går upp mot en riktigt bra film som kan lysa upp en annars så grå dag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att sidan layout just nu är riktigt bra, men det är klart att det är underbart att det händer saker... Och då är det ju också svårt att låta bli att göra ett ryck. Som vanligt säger jag att jag ska försöka lägga upp lite recensioner snarast (men vi får se hur det blir).

Vito Gogola sa...

Du är välkommen! Du har några stycken, fyra närmare bestämt, på lager. De får du gärna avsluta om du har tid över!

Anonym sa...

Det har jag förhoppningsvis i veckan!

Crippa sa...

Bra sajt - snyggt och ambitiöst och bra bredd på urvalet av filmer. Hoppas ambitionen om en nystart håller - i så fall kommer jag att kika in regelbundet. :)